Wednesday, June 22, 2011

boss faiz

dah setahun kerja kat kilang mat saleh ni.cepat betul masa berlalu..mksudnya lagi setahun habis bon..hehehe.rasanya baru je habis matrikulasi kelmarin.tiba2 nak doraemon datang malaysia.nak pinjam pintu masa,nak putar balik..huhuhu.Inilah ayat seorang loser,bila tak dapat dihajati mulalah kalaulah..kalaulah..stop it OK!there is no 2nd chance unless you create it!so better move your ass & make your dream come true!

aku selalu bermimpi nak berniaga,nak buka kedai itula inila tapi sampai sekarang yang aku pandai buka hanyalah butang seluar aku.memang dasar mat jenin hanya pandai mimpi saja.so sapa2 rasa nak lempang saya silalah..saya mahu semangat bekerja untuk mejadi kaya.tak perlu bangun awal pergi kerja shift penat2..hasilnya taklah sebanyak mana yang diidamkan.ko idamkan ape pais???aku idamkan...bebas hutang,no money problem..bolehkah??ntahlahh..

sapa2 rasa dia nak partner meniaga tak pakai modal ribu2 leh r ajak aku.kalo mlm meme gua xminat r..huhu.bohcan..bohcan..nak jadi boss!!!

No comments:

Post a Comment