Tuesday, April 26, 2011

aku tunangan orang sudah..

"Sebuah hikayat moden,hari yang dinanti penuh debaran,15 kereta rombongan,7 hantaran,1 tujuan..."


                                   cecite...cecite..cecite..


ceteka..ceteka..mesti teka rombongan kahwin kan?salah2.rombongan tunanglah..hehehe.cuba ulang lagi sekali,15 kereta?kenapa tak cukup 20 je?nak lempang?sian tunang saya kena pasang khemah banyak2..=p

Sob..sob..sob..cepat terharulah sejak2 jadi TUNANGAN orang ni..aku semakin sensitif ,hati cepat lembut,senyum makin manis,muka makin kiut,perut makin kecil...hahaha..tipu2..

Biasanya fenomena ini boleh dikaitkan atau dilebihkurangkan seperti ibu mengandung..'pembawakan budak'.
so aku 'pembawakan lemak' lebih tepat lagi lemak gedik.hikhikhik.seronoknyaaaaaaaaaaaaaa dah jadi TUNANGAN orang ni..rasa macam hidup ni dah separuh lengkap,tenang je perasaan ni..lagi2 bila kita tengok TUNANGAN kita tu cantik manis ibarat madu lebah yang meleleh2 di jari dijilat cepat2..eh?sabar jelaaaa..hahaha

saya faiz aziz dengan ini mengumumkan bahwasanya saya sudah menjadi TUNANGAN orang. Ya,saya memang sengaja membesarkan perkataan tunangan itu.dengan harapan supaya tiz zakyah,lisa surihani serta ana raffali dapat cepat melupakan saya..i'm sorry guys,i know how ur feel..sob3..=)

saya juga ingin meluahkan perasaan bangga kerana saya bertunang pada tarikh yang sama dengan seorang artis,yang meletak kan saya sebaris dengan nya..hahaha.tahniah bro ashraf muslim,mebi pasni kita boleh buka klinik sama2?tak lupa juga pada family saya,rombongan sedara mara yang ramai...fuhhh..serius tak sangka ramai macam ni,terima kasihlah banyak2 sebab sanggup berkongsi saat manis saya ini..ohhhhhhh...

tapi yang paling penting..syukur alhamdulillah pada-Nya yang menjumpakan aku dengan seorang wanita(sayang awk dh dewasa tau,xde dah shedut2 lagi..hehe) yang cantik luaran & hatinya..tanpa Dia maka tak jadilah majlis tunang ini.thank you Allah..pada family syida & saudara maranya..terima kasih sangat2 kerana bersusah payah melayan kami yang ramai ini,jasa kalian2 semua akan saya belanja nasi minyak satu hari nanti..hehehe

ada lagi..ada lagi..i love you sayang!! ~~

2 comments:

  1. 1. xnak lempang, nak lempeng dgn feluk2 jea. nakkkk bole? hihi

    2. lucu jea awk syg. tapi bertambah2 sayang sy kat awk! lebiu ohhhh~~~

    3. terimakasih byk2 jugak kat family awk yg dtg dari jauh dan dekat. terharu ok! *nak peluk plishh eh tisu plis* hehe

    ReplyDelete