Tuesday, March 15, 2011

tsunami

Sedih & simpati..sepuluh ribu angka yang dijangka terkorban secara tak rasminya & itu hanyalah di sebuah daerah kecil Miyagi.lepas tu pulak media kata loji nuklear meletup,maka bermula lah sms memenuhi inbox talifon bimbit.'jangan keluar dari rumah nanti kena hujan radiasi'.OK,rakyat malaysia prihatin!aku pon dapat so aku admitlah aku pun forward sms tu..yelah sapa tak takut kan kena radiasi,pastu ada plak yang tambah perasa  ajinomoto,garam,gula secukup rasa..' kalau kena hujan nanti boleh membantutkan pengeluaran sperma2'.sudah2 semua lelaki kat opis aku tak nak keluar makan kalau hujan,risaulah sangat aset mahal dorang terencat or tak mencapai standard piawai SIRIM. yang jenis selamba dia, wat tak paham je mungkin dia harapkan kalo kena hujan tu jadi hensem,berketak-ketak macam fahrin ahmad. tapi aku tak macam tu,tak selamba ,sebab aku tau aku memang lagi kiut dari dia plus aku nak jaga imej anak2 aku nanti..nanti bila orang puji,'manis sungguh budak tu,anak sapa ye.ala anak faiz tauke belacan' hahaha

tapi ada yang sengal bajet kelakar nak mampus,ingat orang dengar joke dia guling2 pegang buntot..takde sensitiviti langsung!boleh pulak time2 ni nak melawak otromen tahan2 ombaklah,doraemon alih air guna pintu sukatilah..tak kelakar OK!mungkin,mungkinlah boleh sengih sikitlah kalau masa gempa tu orang boleh berjoget2 buntot happy sebab nak layan gegar konsert rock.tapi TIDAK ini gempa 8.9 skala richer!0.3 skala richer je beza masa kat acheh 2006.cuba kena family kau,tak kau lempang dia sampai pengsan?kalau akulah,aku amik hammer ketuk 'bola' dia laju2 biar sampai ekor sperma dia bengkok2 nanti susah dapat anak or anak cacat daripada  kurang ajar macam dia.Please be sensitive OK,biar ilmu tak banyak,tapi hati budi mesti mahu ada...

Semoga orang2 jepon sana bersabarlah ye.orang malaysia pon jangan buat2 lupa .sedangkan negara maju ada teknologi canggih manggih pon buleh ranap,apatah lagi kita yang suam2 kuku je ni.Bala Allah tak kira tempat,marilah kita bersama2 istigfar..astagfirullah.,renung2kan & selamat beramal!


~internet slow..kami paham.TM bagi alasan tsunami boleh diterimapakai,kalau hari2 slow sebelum tsunami?macam $%&^@!

No comments:

Post a Comment