Tuesday, March 1, 2011

makan arab..

Nama ana faiz..ana saudagar unta,sekarang ini kefala ana fusing2 fening2 hati naik rungsing..ana faham kenafa ente rasa mau pelempang ana?sebab ana fon mau pelempang diri sendirilah,berbelit-belit lidah ana!actually..ana baru balik dari makan makanan arab..sedap bang..tak tipu,kepala boleh high!high blood pressure!aku makan daging kambing( mandy lamb rasenya) dagingnya empuk2,lembut2 gigit sekali licin sampai tulang,gigit lagi sekali orang sebelah dah pandang2..pang!senduk kat kepala makan sorang2 tak ingat orang.

Restoran ar-rawsha dekat bulatan kg pandan,kalau dari jalan tun razak kau kasi jalan tegak sampai nampak signboard kg pandan susur kiri.aku pun 1st time makan makanan arrraabb.masa dalam perjalanan nak pergi sana aku bayangkan tengah makan2 ada penari tengah bergelek-gelek atas pentas,lepas tu tak semena-mena dia menarik tangan aku ke tengah pentas..hahaha.syiok2!kena lempang dengan girlfriend laju2 baru kau tahu.hai sayang!

Alhamdulillah..makanan ini ditaja oleh jeng jeng jeng..bos kami!terima kasih bos!saya tengah berusaha gigih ni kejar output sambil kepala tersengguk-sengguk depan komputer(kepala pening makan kambing!)
Disarankan kepada sesiapa nak merasa apa yang si hosni mubarak tu makan sila-silalah jemput datang kesana.amat berpuas hati dengan harganya..ok sehingga berjumpa lagi saya maniam tunku kari..dalam rancangan..jalan2 cari pasal..oh yeahh!

~mimpi htc desire hd siang malam,sapa baik ati nak bagi free??

No comments:

Post a Comment